سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 92/3/18 | 5:26 عصر | نویسنده : امیر

دی ماریا در گفتگو با روزنامه آرژانتینی اوله که بخش هایی از آن نیز در روزنامه آ.اس بازتاب یافته، گفت:« وقتی فهمیدم که مورینیو می خواهد از رئال برود، خیلی ناراحت شدم. زمانی که سرمربی ای مثل او یک سازمان و باشگاه را ترک می کند، اصلا حس زیبایی برای هیچ کسی نیست. ولی مورینیو به دنبال خوشبختی خودش است و آینده او در جای دیگری است و امیدوارم که آینده خوبی داشته باشد. من از مورینیو متشکرم و براین باورم که او هم تصویر خوبی از من در ذهن دارد.»

به گزارش گل، البته این ستاره آرژآنتینی آینده اش را با آینده سرمربی پرتغالی مرتبط نمی داند و درادامه صحبت هایش گفت:« در مادرید راضی و خوشحالم. مادرید شهری است که در آن در کمال آرامش در کنار همسر و دخترم که یک ماه و نیم پیش متولد شد، زندگی می کنم. ولی رئیس باشگاه (فلورنتیو پرس) و سرمربی ای که روی کار خواهد آمد،باید تصمیم بگیرند که آیا روی من حساب باز خواهند کرد یا نه. من واقعا خوشحال می شوم که بمانم ؛ از حضوردرکنار هم تیمی هایم احساس رضایت و خوشحالی می کنم و از رفتار تمام افراد راضی و خوشحالم.»

دی ماریا درمورد نقشی که در مسیر رسیدن تیم ملی آرژآنتین به رقابت های جام جهانی 2014 بردوش دارد و نقش مسیر دراین میان گفت:« همه می خواهند لئو را داشته باشد و می دانیم که او می تواند در هر لحظه ای، تفاوت ها را رقم بزند. هرچند که سایرین هم با کارهایشان نقش آفرینی می کنند. درمورد رقابت های جام جهانی 2014 باید گفت که آلمانی ها عملکرد خوبی دارند و اسپانیا هم همین طور. برزیل میزبان است وپتانسیل های همیشگی ، حاضرند. ما مطمئنیم که می توانیم به جام جهانی برسیم و البته مشخص نیست که دقیقا چه زمانی این صعود مسجل خواهد شد؛ صعودی که تمام آرژانتینی ها درانتظارش هستند.»

 




  • صبح
  • داد زن
  • ضایعات