سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 92/5/8 | 8:54 عصر | نویسنده : امیر

 

ما با جذب چند بازیکن جوان،به بازسازی تیم پرداختیم و این برای تیم خیلی خوب است که جوانگرایی کرده. من ترکیب خوبی در رختکن تیم می بینم

 ایکر کاسیاس دروازه بان باتجربه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا حالا به اردوی تیم مادریدی ملحق شده و در اردوی لس آنجلس با سایر هم تیمی هایش به تمرین می پردازد.

بعد از برگزاری اولین جلسه تمرینی رئال مادرید در آمریکا کاسیاس درکنفرانسی خبری شرکت کرد و به بررسی مسائل مختلف مرتبط با باشگاه مادریدی پرداخت. متن صحبت های کاسیاس رادر دوقسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش اول این گفتگو را مطالعه کنید:

*دوره جدید در رئال مادرید آغاز شده و بالاخره تو هم بعد از سپری کردن تعطیلات تابستانی به اردوی تیم بازگشتی. اولین برخوردها با کارلو آنچلوتی را چطور ارزیابی می کنی؟

در جریان تعطیلات وقتی به مادرید بازگشته بودم، این فرصت را یافتم تا با آنچلوتی آشنا شوم و حالا هم مملو از انگیزه هستم. مثل هر زمانی که یک سرمربی جدید روی کار می آید، چالش جدیدی شروع می شود. در مجموع راضی و خوشحالم که فصل جدیدی را در رئال مادرید آغاز کرده ام. من 5 دقیقه ای با کارلو صحبت کردم ونتیجه گیری ام این است که او فرد برنده ای است. از ابتدا همه چیز را روشن و شفاف بیان می کند. رئال به برد و قهرمانی نیاز دارد و بعد از فصلی که گذشت ما می خواهیم جامهای بیشتری برده و در هر سه تورنمنت به رقابت بپردازیم.

 *می دانی که بازی دوستانه پیش رویتان در زمین بیس بال برگزار می شود؟

ما از امکانات  وشرایط تجهیزات مطلعیم. این اتفاق جدیدی نیست و هیچ بهانه ای هم برای عدم ارائه یک بازی خوب نداریم

*تفاوت های زیادی بین مورینیو و آنچلوتی هست؟

این اولین جلسه تمرینی است و هنوز نمی توانم تفاوت را ببینم. باید ازمورینیو به خاطر عملکردش متشکر بود ولی نباید به گذشته نگاه کرد و باید با انگیزه و هیجان زیادی دوره جدید را شروع کرد تا تیم به بالاترین جایگاه ممکن رسیده و جامهای مختلف قهرمانی را فتح کند.بایک جلسه تمرینی نمی توانی تفاوت های این مربی را با دیگری تشخیص دهی

*فکر می کنی که در رقابت با دیگو لوپس برای حضور در ترکیب اصلی تیم، برتری خاصی داری یا نه؟

نه هیچ برتری ای ندارم.فقط انگیزه ها برای رقابت کردن، برتری را ایجاد می کند و این خیلی زیباست. رقابت همیشه سالم است. دیگو، توماس و خسوس همگی دروازه بانان بزرگی هستند ولی نباید فقط به پست دروازه بانی نگاه کرد. اگر به سایرین نگاه کنیم، می بینیم که در هر پستی، 2 یا 3 بازیکن خیلی خوب وجود دارد. من با ایده رقابت کردن، تمرین کردن و در اختیار مربی بودن موافقم

*رئال مادرید جدید را چطور می بینی؟

راستش را بخواهید، فوق العاده است. ما با جذب چند بازیکن جوان،به بازسازی تیم پرداختیم و این برای تیم خیلی خوب است که جوانگرایی کرده. من ترکیب خوبی در رختکن تیم می بینم و امیدوارم که امسال، این تیم با بلوغش بتواند تمام جامهارا کسب کند و بعد از مدتها، قهرمان اروپا بشویم.




  • صبح
  • داد زن
  • ضایعات