سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 92/4/22 | 2:2 عصر | نویسنده : امیر

پرس

به گزارش ایسنا،فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید در نشستی خبری حاضر شد و درباره موضوعات زیادی سخن گفت از کاکا گرفته تا کارلو آنچلوتی و کریستیانو رونالدو و ...

کاکا

"او یک پدیده است. متاسفانه بعد از جام جهانی دچار آسیب دیدگی‌ شد و زیر تیغ جراحان قرار گرفت. پس از آسیب دیدگی‌ کاکا، مسوت اوزیل را جذب کردیم و بازی‌های خوب او باعث شد تا کاکا نیمکت نشین شود. کاکا بازیکن بسیار محبوبی است.او بعد از کریستیانو رونالدو بیشترین هوادار را در توییتر دارد. من به آینده او خوشبین هستم. احساس می‌کنم کاکا به آمدن آنچلوتی به روزهای اوج خود بر می‌گردد و همان جادوگر میلان می‌شود."

کریستیانو رونالدو

"رونالدو یکی از پایه‌های اصلی رئال مادرید و بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است. او بسیاری از مردم را با استعداد ناب خود مسحور کرده است. بلند پروازی و انگیزه او وصف ناشدنی است. او الان رابطه بسیار خوبی با هواداران رئال مادرید دارد. شاهد درخشش بیشتر رونالدو در رئال مادرید خواهیم بود. بر این باورم که او به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان یا عنوانی شبیه این دست خواهد یافت."

کارلو آنچلوتی

"نمی‌دانم که آیا بازی‌های رئال مادرید با آمدن این مربی بزرگ زیباتر خواهد شد یا نه. رئال با مورینیو هم فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذاشت به ویژه در دو فصل پیش که با 100 امتیاز یک رکورد از خود بر جای گذاشتیم. در آن فصل توانستیم 121 گل به ثمر رسانیم و به سلطه بارسلونا پایان دهیم."

جذب بازیکنان جوان

"رئال مادرید بعد از رفتن ژوزه مورینیو عصر جدیدی را آغاز کرده است. الان مربی کاربلد و سرشناسی را جذب ‌کرده‌ایم و از انتخاب خود خوشحال هستیم. با بازیکنان جوانی همچون ایارامندی و ایسکو قرارداد امضا ‌کرده‌ایم. می‌خواهیم با تکیه بر این جوانان با استعداد دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم. با جذب چنین بازیکنانی می‌خواهیم به بازیکنان با تجربه خود فشار آوریم و به آنها اعلام کنیم که فرصتی برای کم کاری وجود ندارد. بدون شک چنین پروسه‌ای کلاس رئال مادرید را بالا می‌برد . باید ببینم که آیا شایسته دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا هستیم یا نه. رئال مادرید بیشترین قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا دارد. قهرمانی در این رقابت‌ها برای رئال عادی شده است و به نوعی در گوشت و خون آن وجود دارد. برای قهرمانی در چنین رقابت‌های معتبری باید کمی خوش شانس بود، چیزی که رئال در این چند سال اخیر از آن بی‌بهره بوده است"



  • صبح
  • داد زن
  • ضایعات