سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/7/25 | 12:36 صبح | نویسنده : امیر

کارلو آنچلوتی در گفت‌وگویی که با روزنامه کوریره دلا اسپورت ایتالیا داشت از احتمال خداحافظی با دنیای مربیگری بعد از رئال مادرید سخن گفت.

آنچلوتی که در فصل جابجایی تابستانی از پاری سن ژرمن جدا شد و به رئال مادرید پیوست درباره این سوال که آیا بعد از رئال هدایت رم یا تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده خواهد گرفت، این گونه پاسخ داد: نمی‌دانم. این برای اولین بار نیست که این سوال از من پرسیده می‌شود. الان نمی‌توانم به این سوال پاسخ بگویم. باید بعد از پایان ماموریتم با رئال در این‌باره فکر کنم. چه بسا از فوتبال خداحافظی کردم و چه بسا سیگار کشیدن را ترک کنم!

آنچلوتی در ادامه سخنان خود به ستایش از تیم رم پرداخت و گفت: رم مرا شگفت زده کرده است. سبک بازی این تیم مرا به وجد می‌آورد. به خوبی تحولی را که در این تیم رخ داده است درک می‌کنم. از اینکه رودی گارسیا در این تیم موفق کار می‌کند خوشحال هستم. او را از زمانی که هدایت لیل را بر عهده داشت می‌شناسم. او مربی بسیار خوبی است و تیم‌هایش روان و خوب باز می‌کنند. اگر میلان قهرمان نشد امیدوارم که رم جام را بالای سر برد.

سرمربی رئال مادرید درباره آنتونیو کونته، سرمربی موفق یوونتوس، گفت: کونته مدت‌هاست که شخصیتی بسیار قویی دارد. او پس از آن که وارد دنیای مربیگری شد قوی‌تر هم شده است.

رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی در فصل جدید رقابت‌های لیگا انتظارات را برآورده نکرده و با 19 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و با تیم صدرنشین بارسلونا 5 امتیاز اختلاف دارد.



  • صبح
  • داد زن
  • ضایعات