سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/1/29 | 10:44 عصر | نویسنده : امیر

بعد از اینکه رونالدو در پایان دیدار چند ماه قبل مقابل گرانادا از حضور در برنابئو ابراز نارضایتی کرده بود، شایعات زیادی در مورد انتقال او به یک باشگاه دیگر از جمله پاری سن ژرمن منتشر شد اما لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، به تازگی اعلام کرد که که این باشگاه هیچ تماسی با رئال برای خرید رونالدو نداشته است.

به گزارش گل، با این وجود، پائولتا معتقد است اصلا دور از ذهن نیست که پاری سن ژرمن در آینده پیشنهادی برای خرید این ستاره پرتغالی ارائه بدهد.

در حال حاضر نشانی از ناراحتی چند ماه قبل در رونالدو دیده نمی شود اما اگر او بخواهد رئال را ترک کند، مقصد او می تواند الدترافورد باشد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر می کنم احتمال پیوستن کریس رونالدو به پی اس جی وجود دارد.

مسئولان پاری سن ژرمن بسیار مبارزه جو هستند. آنها اگر فکر کنند خرید بازیکنی ضروری است، این کار را انجام می دهند. رونالدو بازیکن فوق العاده ای است و من امیدوارم که پی اس جی بتوانند بازیکنان بیشتری مانند او و زلاتان را به خدمت بگیرد.

عاشق این هستم که یک بازیکن پرتغالی دیگر را در پاری سن ژرمن ببینم. این برای پرتغالی های ساکن پاریس فوق العاده خواهد بود."

رونالدو تا تابستان 2015 با رئال قرارداد دارد.




تاریخ : دوشنبه 92/1/26 | 9:24 عصر | نویسنده : امیر

ژابی آلونسو در پیروزی شب گذشته رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو در ترکیب اصلی حضور داشت و پاس دومین گل کریستیانو رونالدو را ارسال کرد.

به گزارش فارس، هافبک رئال مادرید در این باره اظهار داشت: شیوه بازی اتلتیک بیلبائو بسیار هجومی است و در سراسر زمین با قدرت حضور دارد. این تیم در نیمه ‌اول بسیار سرسخت بود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم کنترل بیشتر و بیشتری بر روی مسابقه داشتیم و پس از گل دوم بازی کاملا در دست ما بود. نتیجه خوبی بود که برای باقی ماندن در رده دوم به آن نیاز داشتیم.

وی در خصوص عملکرد کریستیانو رونالدو خاطرنشان کرد: ما یک تیم هستیم و او بازیکن بزرگی است. رونالدو گل‌های حیاتی برای ما می‌زند که بسیار مهم است. اکنون بازی‌های بزرگی در پیش داریم و در بهترین شرایط به این مسابقات می‌رویم.

آلونسو درباره خداحافظی با ورزشگاه سن‌مامس گفت: آمدن به اینجا با دانستن اینکه آخرین بار است، استثنایی بود. هرگاه در این ورزشگاه بازی کرده‌ام از آن لذت برده‌ام و دلم برایش تنگ خواهد شد.




تاریخ : پنج شنبه 92/1/8 | 1:6 صبح | نویسنده : امیر

مورینیو

در حالی که در چند روز گذشته رسانه‌های انگلیسی از حضور" ژوزه مورینیو" در تیم "چلسی "خبر داده بودند، روزنامه "گازتا اسپورت" چاپ ایتالیا امروز گزارش داد "ماسیمو موراتی"، مالک باشگاه اینتر با "ژوزه مورینیو"، سرمربی پرتغالی "رئال مادرید" تماس تلفنی داشته است تا این مربی پرتغالی را برای حضور در تیم ایتالیایی برای فصل آینده مجاب کند.

"گازتا " به نقل از "ماسیمو موراتی"نوشته است: من آینده "استراماچونی"، سرمربی فعلی تیم را نمی‌دانم، اما صراحتا اعلام می‌کنم که همه حق دارند تا برای آینده‌شان آرزو و رویا داشته باشند. هیچ کس از این مسئله بدش نمی‌آید.

اگرچه" چلسی "و "رومن آبراموویچ"، مالک میلیاردر روس این تیم شانس زیادی برای به خدمت گرفتن مجدد "ژوزه مورینیو"، سرمربی موفق پرتغالی را دارند، اما ادعای چند روز گذشته" مورینیو" مبنی بر هیجان زیاد فوتبال در ایتالیا و چراغ سبز او به حضور در فوتبال این کشور باعث شده است تا" اینتر" نیز به صف اول مشتریان" ژوزه مورینیو "در فصل آینده تبدیل شود.

اگرچه" ژوزه مورینیو" تا سال 2016 با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارد، اما به نظر می‌رسد صرف نظر از هر نتیجه ای که او این فصل با رئال مادرید کسب کند, این مربی پرتغالی فصل آینده بر روی نیمکت رئال مادرید نخواهد نشست.

"آقای خاص" که اکنون دو روز است در لندن به سر می‌برد، در تمرینات "رئال مادرید "شرکت نکرده است تا این باعث شود گمانه‌زنی‌های زیادی درباره حضور مرد پرتغالی در تیم چلسی انگلیس به گوش برسد.




تاریخ : جمعه 92/1/2 | 2:49 عصر | نویسنده : امیر

سلام

ویدئو کلیپی رو براتون گذاشتم که خودتون مقایسه کنید و ببینید که کاملا مشخصه که رونالدو خیلی بهتر میزنه....

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

در ضمن این ویدئو ساخت خودم نیست که یه وخ فک کنید مثلا ضربات خوب مسی رو نذاشتم و از اینجور چیزا....

ویدئو ساخت ورزش3 است





       

  • صبح
  • داد زن
  • ضایعات