سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/3/30 | 11:3 عصر | نویسنده : امیر

با سلام خدمت همه ی ایرانیان عزیز پیروزی در برابر کره و صعود به جام جهانی را به شما تبریک میگوییمپوزخندجالب بود




تاریخ : شنبه 92/3/18 | 5:26 عصر | نویسنده : امیر

دی ماریا در گفتگو با روزنامه آرژانتینی اوله که بخش هایی از آن نیز در روزنامه آ.اس بازتاب یافته، گفت:« وقتی فهمیدم که مورینیو می خواهد از رئال برود، خیلی ناراحت شدم. زمانی که سرمربی ای مثل او یک سازمان و باشگاه را ترک می کند، اصلا حس زیبایی برای هیچ کسی نیست. ولی مورینیو به دنبال خوشبختی خودش است و آینده او در جای دیگری است و امیدوارم که آینده خوبی داشته باشد. من از مورینیو متشکرم و براین باورم که او هم تصویر خوبی از من در ذهن دارد.»

به گزارش گل، البته این ستاره آرژآنتینی آینده اش را با آینده سرمربی پرتغالی مرتبط نمی داند و درادامه صحبت هایش گفت:« در مادرید راضی و خوشحالم. مادرید شهری است که در آن در کمال آرامش در کنار همسر و دخترم که یک ماه و نیم پیش متولد شد، زندگی می کنم. ولی رئیس باشگاه (فلورنتیو پرس) و سرمربی ای که روی کار خواهد آمد،باید تصمیم بگیرند که آیا روی من حساب باز خواهند کرد یا نه. من واقعا خوشحال می شوم که بمانم ؛ از حضوردرکنار هم تیمی هایم احساس رضایت و خوشحالی می کنم و از رفتار تمام افراد راضی و خوشحالم.»

دی ماریا درمورد نقشی که در مسیر رسیدن تیم ملی آرژآنتین به رقابت های جام جهانی 2014 بردوش دارد و نقش مسیر دراین میان گفت:« همه می خواهند لئو را داشته باشد و می دانیم که او می تواند در هر لحظه ای، تفاوت ها را رقم بزند. هرچند که سایرین هم با کارهایشان نقش آفرینی می کنند. درمورد رقابت های جام جهانی 2014 باید گفت که آلمانی ها عملکرد خوبی دارند و اسپانیا هم همین طور. برزیل میزبان است وپتانسیل های همیشگی ، حاضرند. ما مطمئنیم که می توانیم به جام جهانی برسیم و البته مشخص نیست که دقیقا چه زمانی این صعود مسجل خواهد شد؛ صعودی که تمام آرژانتینی ها درانتظارش هستند.»

 




تاریخ : دوشنبه 92/3/13 | 10:51 عصر | نویسنده : امیر

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، این مربی پرتغالی که این هفته رئال مادرید را ترک کرد، در نخستین حضور خود در چلسی در سال های 2005 و 2006 با این تیم لندنی فاتح لیگ برتر انگلیس شد اما در سال 2007 در پی اختلاف با رومن آبراموویچ مالک میلیاردر چلسی از این باشگاه جدا شد.

ران گورلی مدیر اجرایی چلسی گفت: «از اینکه مورینیو بار دیگر به ما پیوست خوشحالم. موفقیتهای پیاپی، او را به یک نامزد برجسته برای مربیگری تیم ما تبدیل کرده بود.»

خبر امضای قرارداد مورینیو با چلسی چندان غیر منتظره نبود زیرا این مربی به یک شبکه تلویزیونی فوتبال در اسپانیا گفته بود تا پایان هفته هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

روی فاریا، سیلوینو لورا و ژوزه مورایس، مورینیو را به عنوان کمک مربی در چلسی همراهی خواهند کرد. استیو هالند،‌ کریستوف لولیکان و کریس جونز اعضای فعلی کادر فنی چلسی نیز همچنان در این تیم فعالیت خواهند کرد.

باشگاه چلسی اعلام کرد مورینیو تا ساعاتی دیگر در مراسمی رسما به هواداران این تیم معرفی خواهد شد.




تاریخ : شنبه 92/3/11 | 4:42 عصر | نویسنده : امیر

ژوزه مورینیو که امشب در آخرین دیدار تیمش در لالیگا مقابل اوساسونا برای آخرین بار روی نیمکت این تیم می‌نشیند، با پیغامی روی وب‌سایت رسمی باشگاه با هواداران وداع کرد.

به گزارش فارس، در این پیغام نوشته شده: برای همه کسانی که با رئال مادرید همکاری داشته‌اند، بهترین‌ها را در آینده آرزو دارم. از حمایت تمام هواداران از تیم تشکر می‌کنم و به انتقاد دیگران احترام می‌ گذارم. یک بار دیگر بهترین‌ها را برای همه آرزو می‌کنم و علاوه بر این‌ها برای همه آرزوی سلامتی دارم. زنده باد مادرید.

وی تصمیم گرفت در نشست خبری پیش یا پس از دیدار با رئال سوسیه‌داد حاضر نشود تا رسانه‌ها را تا دیدار با اوساسونا منتظر بگذارد.

آخرین نشست مطبوعاتی که مورینیو در آن شرکت کرد، پس از تساوی یک بر یک مقابل اسپانیول بود که به بارسلونا برای قهرمانی‌اش تبریک گفت. انتظار می‌رود وی در نشست مطبوعاتی پس از بازی با اوساسونا نیز حاضر نشود.

 





تاریخ : پنج شنبه 92/3/9 | 3:0 عصر | نویسنده : امیر

فلورینتو پرس در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی کادنا اظهار داشت: همیشه ورود یک مربی به تیمی، با نقدهای مثبت و منفی همراه است. بدیهی است که در مورد مورینیو نیز همین وضعیت وجود داشته است. اما من تصور نمی‌کنم این حرف منتقدین که می‌گویند حضور 3 ساله مورینیو به وجهه رئال لطمه وارد کرده، درست باشد.

به گزارش فارس،از نظر منتقدین مربی پرتغالی 3 سال گذشته سفیدپوشان معروف به آقای خاص بیشتر از آنکه به فکر کسب عنوان باشد، در فکر ایجاد هیاهو و حواشی بوده که این امر در شان تیم صاحب افتخار اسپانیا نیست.

پرس افزود: از سال 2010 و هنگام ورودش، رئال مثل گذشته یکپارچه بوده است. به این خاطر فکر نمی‌کنم خیلی‌ها علیه وی باشند. البته هر آدمی حق اشتباه دارد. اگر او مرتکب اشتباهی شده، بلافاصله عذرخواهی کرده است. من که می‌گویم و باور دارم با حضورش هیچ آسیبی به اعتبار و محبوبیت رئال وارد نشده است.




تاریخ : سه شنبه 92/3/7 | 3:16 عصر | نویسنده : امیر

مارسلو به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت و گفت: هنوز در تیم درباره رفتن مورینیو حرفی نزده‌ایم اما او مربی بزرگی است که کارهای زیادی برای رئال انجام داده است. برای او هر جای دنیا که باشد آرزوی خوشحالی دارم.

به گزارش فارس، وی در ورزشگاه آنوئتا بازوبند کاپیتانی را به دست داشت که از سوی سکوها مورد اهانت قرار گرفت. مارسلو در این باره گفت: افرادی هستند که نمی‌دانند در چنین رویدادهای بزرگی چگونه رفتار کنند و این مایه تأسف است. فوتبال زندگی من است و این ناراحت کننده است.

مدافع برزیلی رئال مادرید در خصوص پیوستن نیمار به بارسلونا گفت: برای او خوشحالم زیرا یک گام دیگر رو به جلو در حرفه‌اش برداشت. برای او بهترین آرزوها را دارم.




تاریخ : یکشنبه 92/3/5 | 2:20 عصر | نویسنده : امیر

 

به گزارش یوفا ، کریس رونالدو مهاجم رئال مادرید این فصل با وجود ناکامی تیمش آقای گل لیگ قهرمانان شد تا به نوار 4 ساله اختصاص این افتخار به لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا پایان دهد. مسی این فصل با زدن 8 گل در رده سوم قرار گرفت.

رونالدو در فصل 08 - 2007 زمانی که پیراهن منچستریونایتد را به تن داشت نیز با زدن 8 گل آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شد.

رده بندی پایانی برترین گلزنان این رقابت ها به شرح زیر است :

12 گل :‌ کریس رونالدو از رئال مادرید

10 گل : روبرت لواندوفسکی از بوروسیا دورتموند

8 گل : بوراک ییلماز از گالاتاسرای ، لیونل مسی از بارسلونا و توماس مولر از بایرن مونیخ

5 گل : اسکار از چلسی ، ازکوئیل لاوتزی از پاری سن ژرمن ، کریم بن زما از رئال مادرید ، جوناس از والنسیا و آلن از براگا

 




  • صبح
  • داد زن
  • ضایعات