سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 92/2/28 | 3:16 عصر | نویسنده : امیر

رونالدو

تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بامداد امروز در فینال جام پادشاهی اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که شاگردان آقای خاص با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند تا در این فصل نتوانند هیچ جامی را کسب کنند.

به گزارش فارس، کریستیانو رونالدو (4) برای رئال و دیگو کاستا (35) و میراندا (98) برای اتلتیکو مادرید گلزنی کردند.

ژوزه مورینیو در نیمه دوم و کریستیانو رونالدو در دقیقه 115 از سوی داور مسابقه اخراج شدند.

در مراسم اهدای مدال که تیم رئال مادرید برای کسب دوم روی سکو حاضر شد، ستاره پرتغالی و آقای خاص در این مراسم شرکت نکردند.




تاریخ : سه شنبه 92/2/24 | 12:39 عصر | نویسنده : امیر

 به نظر می رسد مربی کهکشانی ها خوزه مورینیو در تلاش است تا سامی خدیرا را با خود به چلسی ببرد.

خبرگزاری های اروپائی معتقدند این ستاره ی آلمانی که در سال 2010 به رئال مادرید پیوست می تواند برای آبی پوشان بالغ بر 20 میلیون پوند هزینه در برداشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گفتنی است: این چنین به نظر می رسد که مورینیو از هم اکنون به دنبال یافتن نقاط ضعف در ترکیب تیم چلسی است تا با تقویت آنها بتواند مقدمات حضور خود را فراهم کند.




تاریخ : پنج شنبه 92/2/19 | 7:48 عصر | نویسنده : امیر

 

شب گذشته در آخرین پیکار هفته سی و ششم رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو 6 بر 2 مالاگا را درهم شکند.

به گزارش فارس،در این پیکار که 60 هزار تماشاگر داشت، رائول آلبیول در دقیقه 3 برای مادریدی ها گل نخست را زد اما در دقیقه 15 روکه سانتاکروز گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه 22 میزبان صاحب ضربه پنالتی شد که کریستیانو رونالدو نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

همین بازیکن 4 دقیقه بعد تلافی کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 33 نوبت به مسعود اوزیل رسید با این حال مالاگا در دقیقه 36 توسط آنتونوس گل دوم را زد تا بلکه فاصله را کاهش دهد.

با این حال رئالی ها بر شدت حملات خود افزودند و در دقایق 45،63 و 89 توسط کریم بن زما، لوکا مودریچ و آنخل دی ماریا به گل رسیدند.

در دقیقه 21 و 73 سرخیو سانچز اورتگا و مارتین دمیکلیس از مالاگا اخراج شدند و رئال مقابل تیمی 9 نفره چنین بردی کسب کرد.

به این ترتیب تیم تحت رهبری ژوزه مورینیو 80 امتیازی(از 35 بازی) شد و در فاصله 8 امتیازی بارسلونا(88 امتیاز، 34 بازی) در رده دوم باقی ماند و از نظر ریاضی بخت بسیار اندکی برای کسب قهرمانی فصل جاری پیدا کرد. البته در صورتی که بارسا روز یکشنبه بر اتلتیکومادرید غلبه کند، شانس بسیار کم رئالی ها برای دسترسی به مقام قهرمانی از بین خواهد رفت چرا که دراین حال کاتالان ها بیست و دومین قهرمانی خود را در لالیگا جشن خواهند گرفت.

 




تاریخ : دوشنبه 92/2/16 | 9:0 عصر | نویسنده : امیر

رئال مادرید از حالا فهرست خود را برای خریدهای تابستانی آماده کرده و اسامی زیادی را در این لیست قرارداده است. مارکا در نظرسنجی آنلاین از هواداران این تیم خواست تا بازیکنان مورد علاقه خود برای قرار گرفتن در ترکیب فصل آینده رئال را انتخاب کنند.

نتیجه این نظرسنجی نشان داد که گرت بیل اولین انتخاب هواداران است و کارلو آنچلوتی در میان هواداران از محبوبیتی برای جانشینی ژوزه مورینیو برخوردار نیست.

اسامی گنجانده شده در نظرسنجی مارکا به این شرح بود: کارواخال، کوندوگبیا، گوندوگان، وراتی، بیل، آگوئرو و آنچلوتی (به عنوان سرمربی).

درصد آرای هواداران به این بازیکنان به این صورت است: کوندوگبیا (63.9 درصد). بیل با 89.1 درصد در صدر قرار دارد و پس از آن کارواخال با 72.4 درصد در رده دوم قرار گرفت. گوندوگان (64.8 درصد)، آگوئرو (59.8 درصد) و وراتی (52.2 درصد).

در خصوص جانشینی مورینیو به نظر می‌رسد هواداران تمایل چندانی به آنچلوتی ندارند. 62 درصد رأی دهندگان او را نامزد ایده‌آل برای جانشینی آقای خاص نمی‌دانند.




تاریخ : پنج شنبه 92/2/12 | 11:50 عصر | نویسنده : امیر

رئال‌مادرید با وجود پیروزی بر دورتموند برای سومین بار پیاپی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

روزنامه‌های معتبر ورزشی جهان تیتر یک امروز خود را به حذف رئال‌مادرید و حضور دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا اختصاص دادند.

بیلد: فینال

روزنامه‌ "بیلد"، چاپ آلمان با تیتر "فینال" از حضور نماینده این کشور در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

گازتا دلا اسپورت: افتخار رئال کافی نبود

این روزنامه ایتالیایی نیز با تیتر "افتخار رئال کافی نبود" از دقایق پایانی بازی رئال‌مادرید تمجید کرد. این روزنامه‌ همچنین صحبت‌های ژوزه مورینیو درباره رفتنش از رئال‌مادرید را در صفحه اول خود گنجاند.

بی‌بی‌سی: دورتموند جان سالم به‌ در برد

این پایگاه خبری با پوشش بازی رئال‌مادرید و بوروسیادورتموند نوشت: دورتموند در دقایق پایانی شانس آورد که دروازه‌اش را بسته نگه داشت و گل سوم را نخورد.

فرانس‌فوتبال: دورتموند باخت و صعود کرد

این نشریه فرانسوی نوشت:‌ یک هفته‌ پس از تب زرد و پیروزی دورتموند بر رئال این تیم توانست در سانتیاگو برنابئو جشن صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد.

ابولا: مادرید در حسرت یک گل

این روزنامه‌ پرتغالی نوشت، رئال در حسرت یک گل در بازی برابر دورتموند ماند. این روزنامه‌ همچنین با تمجید از کریم بنزما و سرخیو راموس توانایی آنها را ستود.

گاردین: رئال‌مادرید کم آورد

این روزنامه انگلیسی با تمجید از بازی هوشمندانه دورتموند نوشت: کلوپ و تیمش شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا بودند.

اوله: کافی نبود

این روزنامه آرژانتینی با چاپ عکس هیگواین و فرصت طلایی بنزما نوشت: پیروزی دو بر صفر رئال‌مادرید در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا نتوانست باعث صعود این تیم اسپانیایی به فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

ال‌پائیس: فرصت خلق حماسه نبود

این روزنامه‌ اسپانیایی با تمجید از بازیکنان رئال‌مادرید نوشت: بازی خوب رئال در ابتدا و انتهای بازی بود.

ال موندو دپورتیوو: رئال‌مادرید ایستاده خندید

دیگر روزنامه معتبر اسپانیایی نوشت: رئال‌مادرید در آستانه یکی از بازگشت‌های تاریخی خود بود اما نتوانست به گل سوم دست یابد تا رویای حضور در فینال و کسب دهمین قهرمانی از دست برود.




تاریخ : شنبه 92/2/7 | 9:24 عصر | نویسنده : امیر

بازیکنان رئال مادرید در حال بازسازی شخصیت و غرورشان هستند و کمبود این موارد آنها را در دورتموند آسیب‌پذیر کرد و آنها را مقابل طوفان شاگردان یورگن کلوپ خسته و بیحال کرده بود.

اشتباهات باید تشخیص داده و برطرف شوند. این بهترین راه برای جبران دور رفت و همان چیزی است که بازیکنان به آن باور دارند و روز سه‌شنبه در رختکن درباره‌اش صحبت می‌کردند.

«سه‌شنبه یک شانس دیگر داریم و باید بیشترین استفاده را از آن ببریم. اگر یک تیم است که می‌تواند این کار را انجام دهد، آن هم رئال مادرید است. ما باید زندگی‌مان را برای این کار بدهیم.»

این صحبت‌هایی است که قبل و بعد از تمرین در والدبباس با حضور بازیکنان کلیدی چون کاسیاس، سرخیو راموس و هیگواین و دیگر بازیکنانی که خود را مقصر می‌دیدند و می‌خواستند یک گام بهتر شوند مثل رونالدو، ژابی، په‌په و خدیرا انجام شد.

وی ادامه داد: به خودمان و هواداران بدهکاریم. ما تیمی هستیم که باید به خودمان انگیزه بدهیم و مطمئنا در روزهای پیش رو هواداران را هم درگیر می‌کنیم.




تاریخ : پنج شنبه 92/2/5 | 5:44 عصر | نویسنده : امیر

در بازی دوم از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بروسیا دورتموند آلمان در ورزشگاه زیگنال‌ ایدوناپارک میزبان رئال مادرید اسپانیا بود که این بازی در پایان با نتیجه 4 بر یک به سود دورتموند به پایان رسید.

دورتموند خیلی زود در دقیقه 8 توسط لواندوفسکی به گل رسید تا ژرمن‌ها یک بر صفر پیش بیافتند.

به گزارش فارس، در دقیقه 42 روی حرکتی زیبا رویس در داخل محوطه جریمه رئال مادرید سرنگون شد که هرچند دورتموندی‌ها به شدت معترض به خطای پنالتی بودند اما داور دستور ادامه بازی را داد و همان توپ در یک ضدحمله برق‌آسا توسط رونالدو به گل تساوی رئال تبدیل شد تا نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم باز هم دورتموند طوفانی آغاز کرد و لواندوفسکی موفق شد در دقایق 50 و 55 دو گل دیگر زده و ضمن هت‌تریک دورتموند را 3 بر یک پیش اندازد.

در ادامه و در دقیقه 67 روی خطایی که آلونسو روی رویس انجام داد، لواندوفسکی گل چهارم خود و دورتموند را از روی نقطه پنالتی زد تا رئال 4 بر یک عقب بیافتد.

این بازی در پایان با همین نتیجه 4 بر یک به سود ژرمن‌ها به پایان رسید.

 




       

  • صبح
  • داد زن
  • ضایعات