سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 92/3/5 | 1:32 عصر | نویسنده : امیر

مصاف این 2 تیم آلمانی از ساعت23:15 به وقت تهران در حضور هواداران پرشور زرد و قرمز‌پوش دورتموند و بایرن در ورزشگاه ومبلی لندن آغاز شد. در ابتدای نیمه اول دورتموند و از دقیقه 25 به بعد بایرنی‌ها نبض بازی را در دست گرفتند و هر دو با وجود خلق چندین موقعیت،‌ به تساوی بدون گل دست یافتند.

در نیمه دوم بایرن که ابتدای نیمه اول تحت تاثیر حملات زردپوشان قرار گرفت، کنترل اوضاع را در دست گرفت و پس از چند حمله عاقبت در دقیقه 60 با ضربه ماندزوکیچ دروازه وایدن‌فلر، سنگربان و کاپیتان حریف را فرو ریخت.

پس از این گل مونیخی‌ها حتی می‌توانستند توسط آرین روبن به گل دوم برسند اما در دقیقه 68 به خاطر اشتباه دانته و خطا روی رویس، از روی نقطه پنالتی توسط گون‌دوگان به گل تساوی رسید.

در ادامه پس از آنکه شاگردان هاینکس صاحب چند موقعیت گل شدند، در دقیقه 89 آرین روبن پس از گذر از قلب دفاع دورتموند، وایدن فلر را مغلوب کرد و گل برتری تیمش را پس از هدر دادن چند موقعیت عاقبت به ثمر رساند.

به این ترتیب مونیخی‌ها پس از ناکامی در فینال سال 2010 مقابل اینترمیلان مورینیو و 2012 برابر چلسی توانست پس از قهرمانی سال 2001 یکبار دیگر جام قهرمانی را از آن خود کند و پس از 12 سال یکبار دیگر مقام قهرمانی را از آن خود کند.

لیگ قهرمانان اروپا




تاریخ : چهارشنبه 92/3/1 | 1:34 عصر | نویسنده : امیر

ژوزه مورینیو سرانجام پس از سه سال به همکاری خود با رئال مادرید پایان داد و فصل آینده را بر روی نیمکت این تیم نخواهد نشست.

به گزارش ایسنا ، هر چند هنوز مقصد بعدی ژوزه مورینیو مشخص نشده است، اما بسیاری از رسانه‌ها، انگلیسی و اسپانیایی از احتمال زیاد بازگشت او به چلسی خبر دادند.

فرناندو تورس، مهاجم اسپانیایی چلسی دوست دارد که ژوزه مورینیو به این تیم برگردد.

تورس قبل از سفر با چلسی به آمریکا در گفت و گو با یورو اسپورت گفت: همه بازیکنان دوست دارند، حتی اگر برای یک بار هم شده با ژوزه مورینیو کار کنند. مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان و چلسی یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است. مورینیو پیش از این سابقه نشستن بر روی نیمکت چلسی را داشته است و بازیکنان با تجربه تیم به خوبی او را می‌شناسند.

او افزود: همه ما دوست داریم که هر چه زودتر تکلیف سرمربی جدید روشن شود. طبیعی است که در انتظار خبرهای جدیدی باشیم. نام مورینیو بیشتر از دیگر گزینه‌ها مطرح است باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. باید خود را آماده فصل بعد کنیم.




  • صبح
  • داد زن
  • ضایعات