سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/2/12 | 11:50 عصر | نویسنده : امیر

رئال‌مادرید با وجود پیروزی بر دورتموند برای سومین بار پیاپی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

روزنامه‌های معتبر ورزشی جهان تیتر یک امروز خود را به حذف رئال‌مادرید و حضور دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا اختصاص دادند.

بیلد: فینال

روزنامه‌ "بیلد"، چاپ آلمان با تیتر "فینال" از حضور نماینده این کشور در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

گازتا دلا اسپورت: افتخار رئال کافی نبود

این روزنامه ایتالیایی نیز با تیتر "افتخار رئال کافی نبود" از دقایق پایانی بازی رئال‌مادرید تمجید کرد. این روزنامه‌ همچنین صحبت‌های ژوزه مورینیو درباره رفتنش از رئال‌مادرید را در صفحه اول خود گنجاند.

بی‌بی‌سی: دورتموند جان سالم به‌ در برد

این پایگاه خبری با پوشش بازی رئال‌مادرید و بوروسیادورتموند نوشت: دورتموند در دقایق پایانی شانس آورد که دروازه‌اش را بسته نگه داشت و گل سوم را نخورد.

فرانس‌فوتبال: دورتموند باخت و صعود کرد

این نشریه فرانسوی نوشت:‌ یک هفته‌ پس از تب زرد و پیروزی دورتموند بر رئال این تیم توانست در سانتیاگو برنابئو جشن صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد.

ابولا: مادرید در حسرت یک گل

این روزنامه‌ پرتغالی نوشت، رئال در حسرت یک گل در بازی برابر دورتموند ماند. این روزنامه‌ همچنین با تمجید از کریم بنزما و سرخیو راموس توانایی آنها را ستود.

گاردین: رئال‌مادرید کم آورد

این روزنامه انگلیسی با تمجید از بازی هوشمندانه دورتموند نوشت: کلوپ و تیمش شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا بودند.

اوله: کافی نبود

این روزنامه آرژانتینی با چاپ عکس هیگواین و فرصت طلایی بنزما نوشت: پیروزی دو بر صفر رئال‌مادرید در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا نتوانست باعث صعود این تیم اسپانیایی به فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

ال‌پائیس: فرصت خلق حماسه نبود

این روزنامه‌ اسپانیایی با تمجید از بازیکنان رئال‌مادرید نوشت: بازی خوب رئال در ابتدا و انتهای بازی بود.

ال موندو دپورتیوو: رئال‌مادرید ایستاده خندید

دیگر روزنامه معتبر اسپانیایی نوشت: رئال‌مادرید در آستانه یکی از بازگشت‌های تاریخی خود بود اما نتوانست به گل سوم دست یابد تا رویای حضور در فینال و کسب دهمین قهرمانی از دست برود.




  • صبح
  • داد زن
  • ضایعات